fredag 3 april 2015

NI HAR VÄL INTE MISSAT...


...att min kärleksfulla väninna Cecilia o hennes  Art Healing har konstutställning nu under påsken. Självklart handlade jag en lite tavla som skall bli en gåva!
Vi är just hemkomna från en ljuvlig eftermiddag med konst o  hundpromenad vid havet!
Nu skall grillen laddas o favorit gratängen med zucchini, mozzarella, bladspenat, krossade tomater o pesto skall in i ugnen...helt magisk god till grillat kött eller istället för lasagne med en god sallad.
När Cecilia sist var här fick jag den sötaste tavla som nu ger värme o glädje på kontoret varje dag!
Ha en fortsatt underbar fredag o påsk, i morgon är det jobb o sedan vänder jag bilen mot paradiset!
Stor kram Anna

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hjärttavlan sitter numera på plats i mitt hem.....blev en födelsepresent till mig från mitt hjärta....så den bilden kan du ta bort......jag tänker inte sälja den, hihi! :)

Anna Inreder sa...

Så underbart, grattis i dubbelbemärkelse!
NJUT!
Anna