lördag 4 april 2015

NY FAVORIT...




 ANEMONEN...blev årets påsk dekoration!
Inte lika mycket påsk som förra året men gulligt!
Påsk handlar mer om ledighet än dekoration för mig. När barnen var små var det både äggjakt o att klä ut sig som var viktigast... men nu är det mest kompisar o sova som gäller?
Men lite påsk fint är alltid mysigt o så många långa lata dagar som förgylls av konst, god mat, vänner o kärlek...det passar mig!
Efter en härlig jobbdag på Slättarpsgård i dag vänder vi bilen mot paradiset o några härliga dagar där med mina föräldrar o syster, så här såg det ut förra året.  På söndagen samlas vi alla- hela min sida... som vanligt för lamlägg o massa annat gott på underbara Sjöbacka utanför Skillinge.
Vill ni hänga med mig på shopping, mys, konst, PW längs havet o allt annat som paradiset ger... så vet ni var jag finns!
Ha en härlig påskafton o njut av solen o varandra!
Stor kram Anna
 

Inga kommentarer: