tisdag 26 november 2013

ÅRETS KRANS!































God morgon alla!
När ni läser detta inlägg är jag för länge sedan på väg till Jönköping och min spännande vecka med massa nya kunder o  möten.
I dag kickar jag igång min konsultationstour i Småland!! Om det är någon annan som tycker att detta låter intressant och vill veta lite mera så kommer jag komma upp igen mellan den 23-26 april, i samband med ännu en härlig inspirations dag (26,e april) med Living and Room/ Jenny o Annika!
 Det är bara att höra av sig, så går vi igenom alla frågor!
Visst blev min krans bra, hade ställt in mig på en krans med äpplen och mossa, men de hade inga stommar för mosskrans så det blev grane, även inredaren måste ibland se utanför boxen!
En väldigt naturlig krans med lite fake snö och silver och  ljuvliga ullband !!
Hoppas den kan inspirera er till att göra en fin krans, för mig är det inte jul och jag inte får göra min egna krans och hänga den på dörren!
Nej nu skall jag köra vidare efter mitt först stopp, morgon kaffet är på plats, hoppas ni hänger med!
Ni bestämmer tiden o jag kommer med inspirationen!
Vi hörs o kanske ses!
Kram Anna
 

1 kommentar:

Lyckliga Hem-Inspirerar sa...

Superfin blev din krans! Själv har jag gjort två och hängt var sida om dörren :)

Kram Jane