torsdag 28 november 2013

JULENS LJUVLIGA LÖKAR!

God morgon alla från ett vitt Småland!
Ja, man får verkligen lite extra julkänsla när man tittar ut i ett vitt vackert Småland, inte snö men frosten har bitit sig fast!
Det jag tycker är absolut det bästa med julen är att få fixa o dona med alla blommor, jullökar, kransar, fat och adventsljustakar. Som jag skall pyssla och fixa när jag kommer hem, allt måste ju vara klart till 1.a advent eller?
Jag har så mycket jag vill visa er, men jag hinner inte riktigt med...lovar att bli bättre under december. Ser fram emot en månad med lite lugnare tempo och alla mysig förberedelser inför ett nytt år med både familj, vänner och mitt älskade bolag! Ja det går verkligen framåt och jag njuter av varje sekund och älskar verkligen vad jag gör, det är verkligen ett kul att få jobba med sin hobby!
Så glad att ni hänger med mig här och nu undrar jag, vad är jul för er?
Vad vill ni ha gjort innan advent, menar inte att stressa er, vill bara inspirera!
Njut av dagen,ses vi imorgon?
Kram Anna
 

Inga kommentarer: