torsdag 21 november 2013

INSPIRATION...












 
...så här använder jag mig av den!
Tänkte visa er lite bilder hur jag jobbar när jag skall skapa och även ge inspiration. Om jag inte har inspirationen i huvudet så letar jag ganska ofta efter idéer på nätet. I detta fall letade jag inför vår fantastiskt lyckade inspirationskväll med Living and Room, ville hitta idéer till hur man kunde använda deras kollektion på bästa sätt....och visst blev det bra!
Att skapa en adventljusstake av sin favorit muggar, de från L och R heter Retro muggar, hör av er om ni är intresserade, jag förmedlar gärna kontakten. Som ni ser så behöver inte jul vara röd o grön!!!
Dags att kika igång ännu en härlig dag, först blir det bloggträff o frukostmys hemma hos Susann sedan fakturering/pappersarbete och samtidigt skall jag slänga ihop en sill tårta fast denna gången blir det med lax o rom. Till kvällen är det dags för julfest på bästa Lorensdal.
Klackarna i tacket!
Hoppas ni också får en härlig dag!
Kram Anna
 

Inga kommentarer: