onsdag 27 november 2013

KONSULTATIONS TOUR O BÄSTA JULKLAPPEN!

Gud vad jag älskar mitt jobba. Att få möjligheten att träffa så många härliga nya människor och sedan hjälpa och påverka dem till ett mer personligt och balanserat hem! Jag har det så bra och roligt här uppe!
Vill ni också ha hjälp med erat hem?
Hör då av er och boka en timme(650.-+moms) eller varför inte ett förmånligt paket, Inredare på plats eller vill ni ge bort konsultationstimmar till någon som ni tycker om??
Då har jag den bästa julklappen att erbjuda, ett presentkort på en konsultation med mig. (minimum en timme)
Nej, nu dags att sätta sig i bilen o ge sig ut till mina kunder runt Jönköping med omnejd!!
Here I come!
Kram Anna
Hoppas vi ses, hör av er om ni har några frågor eller vill boka en konsultation eller ge bort en kreativ julklapp på anna@annainreder.se
 

1 kommentar:

Lyckliga Hem-Inspirerar sa...

Underbart Anna!!!
Hoppas du får leverera många julklappar :)

Kram Jane