tisdag 5 november 2013

THE HOUNDS OF FALSTERBO.










God morgon!
Ibland blir jag helt varm i hjärtat av er som följer mig här på bloggen, ni betyder så mycket!
För ett tag sedan fick jag ett underbart brev av Jules Nilsson en engelsk författarinna som har flyttat från ett hektiskt och busy London ner till  lugna Falsterbo och blivit helt förälskar i ständerna och miljön runt omkring. Tillsamman med sina hundar har hon upptäckt  mitt barndomshem på sitt vis och det har nu resulterat i en ljuvlig bok med en unik historia med fantastiaka målningar. I  introduktionsboken i serien Hounds of Falsterbo får du följa Nalle, Teddy och Buster när de busar och samtidigt upptäcker den vackra naturen runt Falsterbo. Jag blir helt varm i hjärtat när jag både läser och njuter av bilderna. Detta är en bok som vänder sig till både barn o vuxna som gillar hundar, stranden och om vet hur befriande det kan var att gå i naturen med din hund.
Första boken heter "Furry Princes" och de kommande 4:
Winter
Spring
Summer
Autumn...
som kommer att spegla årstiderna nere runt Falsterbo följt av massa hundbus i skogen, längs stranden och alla andra ljuvliga ställen runt Falsterbo. Nyfiken på att se författarinnan och hundarna i verklighet,
ta då dig tid och se denna underbar film.
Låter detta spännande och intressant, ge den till ditt barn, man/fru eller väninna i julklapp.
Ta dig lite tid och läs denna för ditt barn, upptäck smultronställena tillsammans! 
Går att för beställa första boken utan 5  redan nu här.
Har ni fler frågor eller vill veta lite mer kontakta då: info@falsterbohounds.com
Denna bok kommer jag ge med värme till betydelsefulla människor i mitt liv denna jul!
Hoppas ni gör det samma!
Stor kram Anna


 

Inga kommentarer: