onsdag 6 november 2013

GLAMORÖS JUL...

 



...DENNA JUL PÅ IKEA!
Var o besökte IKEA i veckan, jag julen är verkligen framdukad, lite tidigt?
Men det är mindre än en månad till första advent, tiden flyger!!
Jag tycker verkligen att detta är super snyggt, mer modernt och stilrent, men jag gillar min antika/gammeldags o traditionella jul med zink, mossa, äpplen och julpapper och snöre i återvunnet material!
Är inte den glamorösa typen direkt när det kommer till inredning??
Men om jag bodde i en paradvåning i någon storstad kanske?
Men nu och några år framöver myser vi i vårt underbara torp och där passar inte en glamorös jul! Vem vet jag kanske får en helt ny stil i mitt nya liv i Malmö?? Ännu mer som glimmar hittar du i senaste Sköna hem.
Nu dags för ett möte med en kille som kanske kan hjälpa mig bygga en hemsida där bloggen integreras!!! Håll tummarna!
Hej hopp, njut av din lillördag!
Kram Anna
 

Inga kommentarer: