måndag 4 november 2013

DRÖMMER MIG BORT!



God morgon, ny vecka nya möjligheter!
Sitter här på kontoret och drömmer mig bort. Kolla in detta underbara kök det är just ett sådant här kök jag drömmer om, stort, just och plats för många vänner och härlig matlagning. Inte nu i vårt lilla torp men när Mats och jag har sålt huset och flyttat in till vår dröm lägenhet i Malmö. Tanken på att flytta ifrån mitt lilla torp i Vellinge blir starkare och starkare, vi har bott där i 17 år och när Ludvig skall börja gymnasiet är det dags för en ny tid i våra liv. Alla i familjen är med på det och det känns toppen!
Nej nu dags för allt tråkigt pappers arbete...ligger verkligen back med allt. På med radion, stänga dörren för har skall det jobbas undan! Så glad att jag äntligen är tillbaka på kontoret...nu dag för rutiner och massa inspirerande jobb! Ni hänger väl med!
Stort tack till Petra och alla ni som hade anmält er till min kurs i Vintage i går, så kul att få inspirera i ett ämne som ligger mig så varmt om hjärtat!
Nästa kurs stora kurs/inspirations föreläsning/workshop blir den 14.e, mer info här!!
Kul om vi ses!
Njut av dagen!
Stor kram Anna
 

1 kommentar:

Fasonblog sa...

Jättefräscht!

Å, vad jag saknar en "gilla"-knapp på din blogg så att man kan visa snabb uppskattning utan att behöva skriva en kommentar ;-)

/ Lina