onsdag 6 november 2013

EFTERLYSNING....











...vinnaren av mitt presentkort från inspirations föreläsningen i Norra Hammar!
Jag efterlyser dig som vann presentkortet på en konsultations timme med mig. Jag kommer komma upp under v48 och köra en konsultations tour runt om Jönköping och hade gärna samtidigt besökt dig! Många har redan bokat tid med mig men där finns några tider kvar. Så låter detta intressantför er som bor runt Jönköping och har behov av inredningshjälp så  hör av er här eller på anna@annainreder.se, så kontaktar jag er med mer info!!
Känner ni vinnaren??
Snälla hjälp mig få reda på vinnaren heter och vad jag kan nå henne!
Nu snart skall jag bänka mig framför TV och kolla in min goa söta vän o kollega Jannice Wistrand hon skall inspirera oss om hur du skapar värme i inredningen på TV4!
Kika in här lite senare för då blir det jul i glamourstil!
Ses även då!
Kram Anna
 

Inga kommentarer: