måndag 25 november 2013

LJUVLIG SÖNDAG!





God morgon!
Ny vecka med nya möjligheter, framför mig har jag en mycket spännande vecka, häng med mig lite närmare på Instagram!
Vilken ljuvlig söndag jag hade igår, fast att jag var dunderförkyld bestämde jag mig för att ta tjuren vid hornen. Dagen började med söta Britta på Ting ute och inne, där vi band kransar och njöt av alla inspiration och vacker julmusik. Väl hemma igen efter massa shopping och piff till alla jul blommor, brickor och annat adventsmys, värmde vi oss med en god kopp kaffe, macka och massa snack.
Vid 3 var det dag att hoppa i lite finare kläder, nu skulle första glöggen drickas hos underbara Jannice med familj, alltid lika mysig att börja julen hemma hos dem!
Så mycket gott och julstämningen var på topp!
Väl hemma igen satte vi brasa och njöt av lite te och goda mackor framför ännu ett galet roligt Solsidan, ett toppen sätt att avsluta denna veckan och en helt underbar söndag!
I morgon visar jag stolt upp min fina krans och längre fram i veckan mina fina jul blommor etc.
Hoppas att dessa fina bilder från Ting ute och inne kan ge lite härlig inspiration, glömde min kamera så ni får stå ut med mobilbilder!
Njut av dagen!
Stor kram Anna

Inga kommentarer: