tisdag 19 november 2013

VÄRMANDE SKINN!


 


Hej alla denna kalla gråa tisdag!
Har lite mycket just nu, klagar inte men tyvärr hinner jag inte med bloggen som jag önskar, lovar att bättra mig!
Visst har vi ett stort behov av värme just nu och så vill vi bygga bo och skapa värmande miljöer inför den kalla vintern. Vad kan då bli mysigare än fällar av värmande djurskinn. Får ofta frågan av mina kunder/vänner var jag har köpt mina skinn och om jag vet någon som säljer! Karlsfältsgård som jag skrev om för ett tag sedan, tar självklart hand om sina fina skinn, längre fram kanske det till och med kommer möbler eller annan inredning gjorda av just dessa ljuvliga skinn.
Skinnfällar fungerar lika bra i alla sorts stilar, skapar just den bekväma o varma känsla vi behöver just nu i våra hem. Lägg den på matsalstolen, soffan eller varför inte bredvid sängen!
Testa er fram jag lovar att det blir mysigt!
Nej nu dags för middags fix, läxläsning o mys!
Ta hand om er!
Kram Anna
 

Inga kommentarer: