fredag 1 november 2013

VINNAREN AV.....


....värmande lyktor/ljusstakar från Living and Room är!
November är här och vad passar bättre än att lotta ut två vinnare som skall få belysa och mysa till sina hem med dessa godbitar!
Vinnaren av COPPER är: JOSEFINE
"Jag skulle vilja ha copper lyktorna om jag vann ..Gud så snygga dom var och som du säger, vilket vackert ljus de ger ifrån sig! Jag och sambon har precis skruvat upp en vägghylla i köket för att få plats med kaffebryggaren, dock ser det väldigt tomt ut och vi saknar någon dekoration. Dessa lyktorna hade varit perfekta och hade höjt mysstämningen i köket rejält om höstkvällarna!"
Vinnare av METALLIC är: ERICA
"Jag skulle gärna vinna Metallic. De är ju supersnygga och skulle passa fin fint o vårt snart nyrenoverade kök. Sista "sucken" efter nästan 3 års renoverande är snart klart. Sen börjar det roliga...inreda..."
STOR GRATTIS KRAM TILL ER BÅDA!!
Nu behöver jag era adresser och fullständiga namn, mejla detta till anna@annainreder.se
Ni som nu tyvärr inte vann, hör av er om ni skulle vilja beställa något från Living and Room eller vara med på någon av deras stora julpartyn som de har runt om i landet! Jag förmedlar gärna tid o plats, massa förmånliga priser, goodiebags och utlottningar! Eller om ni bor närheten av Malmö kommer jag och L&R köra en inrednings kurs+ ett  jul inspirerat party med massa bra erbjudanden o utlottningar den 18/11.
Njut av er fredag och hoppas att vi ses på något av alla inspirerande event som jag har under hösten!
Stor varm kram Anna

2 kommentarer: