tisdag 31 maj 2011

En kärleksfull dag!



Vilken underbar dag det blev, precis som jag hade önskat!

Härlig morgon med en underbar frukost och så fick man denna fantastiska bukett.

En underbar blandning av blommor som förgyller vårt matbord!

Hoppas ni också hade en underbar dag!

Idag skall här planeras för juni månad både på bloggen, party med L&R och allt annat runt omkring mig och Anna Inreder,måste göras innan barnen går på långt sommarlov....måste säga att jag längtar verkligen!

Ha en toppen tisdag, nu åker pilateskläderna på för sista gången denna terminen, kommer att sakna den!

Kram Anna

1 kommentar:

Photo by Maria sa...

Vilken underbar bukett du fick..
Vi firar inte morsdag hemma hos oss, jag åker till min mamma men när hon inte finns mer så är morsdagsfirandet slut.. Tycker att mors- fars- och alla hjärtansdagarna är de mest fjantiga dagarna som finns så därför så slutar det firandet hos oss sen :-) Men alla gör ju som de vill.. Och blommorna var verkligen vackra..

Kram Mia