torsdag 19 maj 2011

Ren njutning!

Det här jag sitter och tar min kopp!
En underbar plats i vår trädgård. Lä från häcken och perfekt skugga från fruktträden.
Stolen är från Sommarboden och kudden ifrån Hem och Hav.

Till min kopp kaffe mumsar jag på goda mandelskorpor från Smaksak. Så goda!
Har ni skapat en plats i er trädgård, där ni kan varva ner och skapa ny energi?

I dag skall jag gå på konset med Julia, det är musik klassen på Julias och Ludvigs skola som har en föreställning, COLORS! Lycka till alla!
I morgon blir man utan man igen...nu bär det av till London med Ludvig, kusinen och svärfar, de skall gå och se fotboll...blev ni förvånade?
Jag och Julia skall vara hemma och mysa, men hon skall ha stor dansuppvisning hela helgen på Palladium i Malmö. Jag och resten av släkten skall gå på söndag och efter blir det mysig middag på TGIF!
Ha en toppen torsdag...det skall jag ha!
Kram Anna


Jag sitter alltid där i publiken med tårar i ögonen är så stolt över min grasiösa och duktiga dotter som dansar, balett, jazz och riverdance.......hon verkligen älskar dans!


Unna dig en god kopp kaffe och stanna upp en stund!


Ha en toppen dag!


Kram Anna

Inga kommentarer: