söndag 1 maj 2011

Lite nytt i mitt hus.........


.......som förnyar nu inför sommaren!

Titta så enkelt det var för mig att föra in lite nya kuddar, det är så lätt pga att hela mitt hem består av en enkel bas. Vita väggar, grå fönster och svarta+ terrkottagolv....detta har jag blandat med lite stänk av beige, vitt, svart och brunt mixat med många gröna växter och zink!

Tänk så fina hästarna kommer bli i min bokhylla som jag hoppas att maken snart skall få till, de är i en rostig härlig metall...vad tror ni? :)
Ropade jag in tillsamans med Jannice på Helsingborg auktioner....en mycket bra auktion!

Njut nu av denna soliga måndag!

Kram Anna

1 kommentar:

Gnistra i Norr sa...

Oj vad jag gillar den översta kudden!

HOppas att du får en fin dag.

//Jeanette

ps. Utlottning i min blogg, ta chansen att vinna ett handgjort armband.