torsdag 5 maj 2011

Minnen!

Så många goda minnen jag får när jag ser denna bild på en WW, Bubbla!
När jag tog studenten fick jag en röd bubbla av mina föräldrar en begagnad kanska skraltig liten sak, men den var min.......röd med och säten var klädda i tyg med Mimmimus!
Jag verkligen älskade min BUBBLA!
Det var i den jag fick min första puss av Mats, min älskade make!
Den tog mig fram och tillbaka till Båstad, restaurangskolan i 2 hela år. Varje gång den skulle över Hallandsåsen trodde jag....nu går det inte längre, den skakade och lät FörJ.....! Men den var mig trogen varje gång! I denna bil har det hänt grejer skall ni veta!

Denna underbara bild kommer ifrån AsIf 4467, gå in på deras hemsida, kanske hittar du din favorit som tar fram härliga minnen! Denna får gärna komma hem till mig! :)

Har just kommit hem från Pialtesen.......mina underbara träning 2 ggr i veckan, sedan blev det en snabb fika hos Jennie....min nya granne, följ hennes hus bygge här!
Kommer bli helt underbart!
Nu är det förberedelser inför kvälllen som gäller, 2.a kursen i dag....så spännande med 11 ny personer!
Ha en toppen dag!
Kramis Anna

1 kommentar:

Hemma hos Märtha sa...

Min/vår första bil var också en bubbla....en omlackad babyblå...så fin tyckte jag..:-)
Ha en skön fredag!
Kram
Anne-Lie