fredag 13 maj 2011

Strul????

Ledsen att jag inte har bloggat förrän nu....har varit STRUL med blogger hela dagen????
När jag skulle gå in i morse så var 3 av mina inlägg borta....Ledsen men jag kommer skriva något likanande de kommande dagarna!
Denna härliga skylt hittade jag idag.......denna skall jag sätta i huvudet på min dotter nästa
gång hon tror att jag är en bankomat!!!
Nu är det fredagsmys på hög nivå, just grillat öppnade en god flaska Amarone vin och nu är det kaffe och godis till Så skall det låta......fredagen är bäst!

Imorgon är det 5 kamp och grillkväll för Mats och Ludvig med släkten...skall bli så mysigt......hoppas regnet häller sig borta! :)
Ha en underbar kväll....njut det är helg!
Kram Anna

1 kommentar:

Gnistra i Norr sa...

Samma här! Skrev två inlägg igår och båda är borta :-( Trist.

Kanske är det pga♦ fredagen den 13:e? :-)

Hoppas att dagen annars varit bra.

//Jeanette