lördag 21 maj 2011

Hemma på vår gata i stan.......!



Kommer ni ihåg Stina från Saltkråkan när hon ljög i hop historier om hennes gata i stan!

Det är nog lite åt detta hållet...............eller vad tror ni??

Sköna hem bjuder på denna underbara färgkombination, där den gula väggen så vackert möter upp det röda förrådet.

De enkla, rostiga och gamla loppis möbler som blandas med vackra ting och gröna växter.

Mjuka runda former som tillsammans med allt annat vakert gör en välkommnade entré.


Har sagt det innan, ni glömmer väl inte att entrén är en av de viktigaste rummen i ert boende......Alla vill känna sig välkomna och det vill väl du med!
Nu skall jag unna mig en ego dag, bara göra sådant som jag gillar och i kväll blir det en mys kväll med mig, Chippen och en god film. Har köpt hem massa goda ostar, melon, salami....ja jag skall bara njuta av min ensamhet!
Hoppas du också passar på att njuta av detta underbar väder!

NJUT VARJE MINUT!

Stor Kram Anna

1 kommentar:

Unknown sa...

Anna Du är så klok och inspirerande. Men ibland behöver inspirationen eller hjärnan bakom alla inspirerande tips och idéer bara vara. Njut av solen Anna och tänk på vilken fantastisk tjej, mamma,maka och vän Du är.
Ha en riktigt skön dag!
Kramis
Ingrid