måndag 9 maj 2011

Sjukling!

Idag har dunder förkylningen kommit på besök......så tråkigt!
Klarade hela partyt i går hemma hos Karin utan problem och rösten höll, men nu har jag gått och blivit förkyld istället!
Blir att vara snäll mot sin kropp och vila mycket......för jag har två part till denna veckan ett med L&R och så 11 årskalas för Ludvig och släktkalas för den nya 40åringen på lördag!
Det skall grillas och lekas lekar....brukar bli hur mysigt som helst...hoppas vi får härligt väder!

Nu först in i duschen och sedan blir det kvartsamtal med Ludvigs lärare, är så stolt över vår son som kämpar så....! Blivit så duktig,sköter läxor och skolan som en riktigt mogen snart 11 åring! :)
I morse blev det frukost på sängen för att bota min huvudvärk.....hade hellre gjort som på bliden, då var det frukost i solen.....underbar morgon!
Ser ni vad som har hänt på terrassen?? Mer om detta när allt är klart! :)
Skicka mig lite styrkekramar i dag....det behöver jag!
Stor varm kram till er alla
Anna

2 kommentarer:

Marthina, Holmbytorp sa...

Krya på dig Anna! Så trist att bli sjuk i det fina vädret... Kram/Marthina

Photo by Maria sa...

Krya på dig nu och ta hand om DIG..

Kram Mia