onsdag 25 maj 2011

Sista kursen för i vår!

Så lyckat detta har varit!
Så nöjd men att jag startade igång dessa inredningskurser.
Framförallt är jag så tacksam och lycklig över det stora intresse som det finns för inredning!
I vår har jag haft 4 kurser och tänkte mig ha minst lika många, eller fler i höst!
Hör gärna av dig om du tycker att detta låter intressant...så bokar jag en plats till dig!
Det blir många intressanta och givande ämnen inom inredning, där vi har tid att går in lite djupare och bearbeta!
Kommer även hålla en spännande kurs men 3 andra inspirerande tjejer!
Samarbete är alltid kul och givande!
Återkommer på bloggen med ämne o datum på de kurser som jag kommer hålla i höst, det kommer att bli både ute och inne miljöer....så spännande!
Mejla mig på anna@annainreder.se eller ring på 0706-760604, det finns inga dumma frågor!
Nu måste jag piffa till mig inför sista kursen, Hej hopp!
Kram Anna

Inga kommentarer: