söndag 1 maj 2011

Nyfikna på hur vi hade det?











Gud vad tiden har sprungit iväg....men kul har jag haft!

I torsdagskväll hade jag min första kurs, det var så roligt att träffa 11 underbart intresserade, kreativa och frågvisa tjejer i hela 3 timmar!
Så kul det är när man kan inspirera och hjälpa människor till en vackrare och mer balanserad inredning!


Fredagen gick i bröllopstema....hela dagen och kvällen, kommer fler härliga bilder på detta i morgon!

Valborg firade vi i vårt paradis i Brantevik med min mamma och pappa och hela Brantevik, det blev god middag på byakrogen och sedan fakeltåg till bålet på grönet...en underbart mysig kväll!

Hoppas ni har haft en härlig helg! I morgon är det redan måndag, lite mysigt för då kommer maken hem från Milano..........idag såg de den efterlängtade matchen, men ingen Zlatan!!!

Kram till er alla.

Anna

3 kommentarer:

simplicity sa...

ÅÅåå vad roligt att se bilder från kursen!! Ser kanon ut snäckan!

Nähä nu ska jag in i möte här i Höganäs. Puss på dig. Jannice

Unknown sa...

Anna!
Du är superduperduktig. Jag lärde mig massor på kursen och nu är det snart dags att sätta igång.

Kramisar Ingrid och Anna

Anneli sa...

Håller med Ingrid och Anna. Det var verkligen superinspirerande och som jag tidigare berättat så har jag redan börjat! Mamma tyckte också att det var en fantastiskt trevlig lite för tidig Mors dags present hon fått!
Kram på dig från Anneli