måndag 23 maj 2011

Vit doft av sommar!

Visst är det underbart ute nu....ta in lite av det underbara, och låt njutningen vara hela dygnet!

Här har du två av mina favoriter...och så är de ju vit, som ni vet sedan innan är jag galen i alla sorts vita blommor!

På bilderna ser ni och så lite arvegods och loppisfynd...sådant som jag också gillar!

Nu skall jag åka och handla, måste fylla på lite, för i natt kommer min Mats och Ludvig hem. De har haft en fantastisk fotbollsresa...många härliga minnen! Hoppas de kommer hem innan askmolnet går över Great Britain!

Skall bli så mysigt att få alla samlade igen...det känns liksom bättre då! :)

Gå nu ut och plocka in din favorit!

Stor solig kram Anna

1 kommentar:

Åse - Interiörguiden sa...

Visst är det underbart med vårblommor, vi plockade massor med liljekonvaljer i helgen som fyller två vaser nu här hemma nu.