onsdag 11 maj 2011

På mitt egna lilla sätt!

Innefrån tvättstugan.

Utanför, söt lite Ludvig tittar ut!



Ännu ett litet tips ifrån mig!

Jag har länge velat ha en torkvinda utanför min tvättstuga, på en plats där den inte stör utan bara ger oss en härlig sommar känsla!

För visst är det fult när man placerar torkvindan mitt i trädgården.....förstör allt runt omkring enligt mig!

En torkvinda gick tyvärr inte att få in för att det var för smalt....då kom jag på den här ide´n!

Vad tycker ni?

Lite gammaldags med så praktiskt!

Linorna går att haka av och när man skall hänga tvätt, så hakar man bara på den och vips så har man en egengjord torkvinda.

Tycker ni att jag skall måla plankorna.... eller skall de få bli grå med tiden?

En mysig vy från vår tvättstuga och ett energi snålt sätt att torka.....sedan luktar det sååå gott också!

Ha en fortsatt underbar dag, sitter i skuggan, vill inte att bacillerna skall gro!

Ting, ses i morgon!

Ni glömmer väl inte lilla MAMMA den 29.e!

Kram Anna

Inga kommentarer: