måndag 9 maj 2011

Min medicin!

I morse vakanade jag med sprängande huvudvärk och ont i halsen....har inte tid att bli sjuk!

Jag lyssnade på kroppen och gick och la mig några timmar...gud vad det var skönt. Nu skall jag ta tillfället i akt och gå ut till mitt egna lilla kryddland...det är min medicin!

Denna veckan skall jag hinna med tre partyn med LIVING AND ROOM och massa andra roliga saker. Ni missade väll inte mitt goda recept på rabarberpaj i går.......i så fall har du det här. Passa på nu när rabarbern är som bäst!

Stor kram till er alla och njut av denna soliga måndag!


Ps Gå in på Facebook och gilla mina annonsörer L&R och Sportringen...så missar ni aldrig några bra tips ifrån mig och Anna Inreder Ds.

1 kommentar:

Photo by Maria sa...

Hoppas du mår bättre nu och att du inte blir sjuk..

Kram Mia