onsdag 1 mars 2017

LAMPAN BLÅMES...

...finns nu att beställa!
Välkommen mars...våren är här!
Får mycket frågor ang. min favorit lampa i hallen, Blåmes från Oscar o Clothilde. Nu finns den att beställa här.
I går frossade jag i blå pärlhyacinter o lite annat fint. Den är den perfekta lampan om man gillar att förändra efter säsong.
Min är mörkgrå men den finns inte längre, den som man kan beställa är svart. Hade faktiskt valt den svarat om jag fick välja i dag! PASSA PÅ O BESTÄLL, lovar att det kommer bli en favorit även för er.












Det finns så många olika sätt att styla denna lampa. Snyggt med en yvig  tropisk växt som på bilden.
Jag brukar ha pärlhyacinter, murgröna o julgranskulor mm på julen. Valet är ditt!
Nu dags för vattengympa o inspirerande dag på Slättarpsgård.
Hoppas vi ses!
Kram Anna
 

Inga kommentarer: