fredag 24 mars 2017

NU BÖRJAR DET...

...klia i fingrarna!
Nu vill jag ha vår värme och önskan att fixa till och att få jord under naglarna är stor.
Detta år blir det många soltåliga medelhavsväxter och kryddor på vår balkong. I o med att ytan är begränsad blir det en o annan kruka. Gillar att odla massa olika sorter i en kruka, startade igång känslan redan i dag med en härlig rosmarin på köks ön.
På måndag kör jag 3.e delen i min studiocirkel o denna gången pratar vi Trädgårdsrum men smarta o balanserade idéer. Då är det viktigt att jag inspirerar i alla sorts trädgårdar, stora som små. Så här har ni massa bra idéer hur man kan skapa sin egen kryddträdgård...liten, större o störst!
Olika sorters pallkragar är ofta ett populärt sätt att skapa en enkel o snygg odling i sin trädgård. I senaste Lev o Bo har du allt du behöver veta!
Får ni inte plats med pallkragar kan du alltid bygga denna trapp konstruktion. För visst vill man njuta, känna doft o se de växa o ha närheten till lite goda örter, bär eller vad du nu föredrar.
Ni har väl inte missat att jag gärna hjälper er med era trädgårdar, poolområden eller ute miljöer, Tryck på länken för att se lite av det som är på G just nu.
Låter detta intressant mejla mig på anna@annainreder.se.
Nej, nu är det dags att säga hej då till Anna Inreder bilen, på tiden att jag blir "anonym" igen o så behöver jag lite mer plats...så nu blir det Peugeot 2008. Vi ses på vägarna eller i era trädgårdar!
Ha en underbar fredag!
Kram Anna
 

Inga kommentarer: