tisdag 21 mars 2017

EN TOUCH AV EMPIR.

God morgon!
Snart möte o konsultation...men i kväll börjar jag min väg emot en ev. framtid som antik inspiratör o handlare.
En dröm som jag har haft sen liten, o nu är det dags att börja.
I kväll skall jag o mamma gå o lyssna på Carl Jan Granqvist på High Court i Malmö, "Broar mellan Saxå Bruk och Europas huvudstäder."

I april är det dags igen för oss att besöka Julia i Versailles o då hoppas vi att Versailles slottet o trädgårdarna är i full blom.
Versailles slottet är ett av våra mest kända barockslott, men har även en touch av Empir.
Har ni inte varit i Versailles o slottet så rekommenderar jag verkligen er att ta er tid nästa gång ni är i Paris...det är magiskt!
Vi kan väl aldrig få för mycket att vackra antika föremål o upplevelser...Eller?
Nej, nu dags att kicka igång denna dag.
Kram Anna

Inga kommentarer: