fredag 17 mars 2017

ÄNTLIGEN FREDAG!

God morgon, som jag har längtat!
Denna veckan har jag haft lite för mycket på alla plan...men nu skall jag njuta av att det äntligen är fredag.
Har smugit in lite rosa textiler o fått fram en underbarr känsla i av vår bland allt blått o guld...vad tycker ni?
Rosa har aldrig varit en favorit, men denna lite smutsiga o dova tonen passar mig perfekt!
Kuddarna hittade jag på Raw Deco på Råå, samma ton av rosa som...
...denna ljuvliga vas från Broste köpt på Slättarpsgård. Tillsammans med en linne pläd från Himla och kuddar i soffan satte de stilen o min vår färg.
Idag unnar jag mig en extra kopp med två goda choklad bitar o en lugn skön stund med Sköna hem.
Rosa lilla dippskålen kommer från Sthål o är också köpt på Slättarpsgård.
Nej, nu är det min tid, ha en underbar helg o glöm inte o njuta!
Stor kram Anna
 

Inga kommentarer: