fredag 3 mars 2017

DUSTY DECO...


... i en härlig mix med antika fynd!
Firar att det är fredag med dessa underbara bilder på vågade o personliga hem...blir så inspirerad.
I helgen skall vi ta a tag i vår sons Ludvigs rum o för mig hade det varit en dröm om jag hade fått gå all in med en så här härliga mix, men det kan jag glömma...tyvärr!
Älskar att vi börjar se lite mer vågade, ombonade o mixade hem. Där man vågar ta fram sin personlighet o mixa det med antika fynd o olika stilar.
Kolla in denna garderob...är den inte helt underbar!
Sedan innan vet ni ju att jag har dille på speglar, så denna underbara vägg ,med en härlig mix av speglar hade jag inte sagt nej till.
Kolla även in mixen av de moderna o antika möbler, visst blir man lycklig!
Nu dags att sätta mig i bilen mot Landskrona och Råå med omnejd. Jag o min väninna Åsa håller på att reka o planera en ny busstur den 6 maj, så boka detta datum om du vill hänga med, så här såg det ut sist!
Ha en underbar helg!
Stor kram Anna

Inga kommentarer: