onsdag 8 mars 2017

VÅR MYS PÅ ÖN...

 ...denna onsdags morgon!
Älskar att tända ljus o mysa lite extra på morgon. Gillar inte o mår absolut inte bra av att stressa och i och med att jag själv bestämmer mina jobbtider...försöker jag att unna mig denna vardagslyx!
Tror att vi alla i familjen mår bra av o njuter av detta.
Försökaer skapa lite vackra stilleben lite här o där o med hjälp av säsongens blommor o lökar känner man direkt vilken årstid det är.
Ett stilleben utan blommor eller grönska, kan aldrig bli balanserat o bra.
Stilleben och våren/ sommarens stora trender är ämnena för dagens föreläsning på Toppen Gallerian i Höllviken, ni har väl inte missat den välkomnade videon?
Nu när våren är här, frossar jag i både pärlhyacinter o tulpaner.
Vad är vår för dig?
Så glad för mina mässingsdetaljer i köket som verkligen skapar både lyx o värme.
Våga testa er fram skapa dina stilleben o glöm inte jobba med motsatsförhållanden!
Hoppas vi ses i kväll eller på någon annan av mina föreläsningar under vår eller sommar. Kommer komplettera med några fler i nästa vecka!
Ha det bäst!
Kram Anna

Inga kommentarer: