torsdag 30 mars 2017

POOL PROJEKT PÅ G!


God morgon!
I går var det dags att planera, inreda detta härliga poolprojekt som jag har hållit på med sen några månade tillbaka.
FÖRE:
En stor gräsmatta med massor av bollar...
...och efter min moodboard var det bara att sätta skopan i marken. Nu är det verkligen dags att starta igång detta härliga projekt, så att familjen kan njuta av denna pool o härliga trädeck med o utan vänner redan under denna sommaren.
Jane Landaus foto.
Det har gått så snabbt o kunden blev först lite orolig att trädecket hade blivit för stort...men jag säger det kommer bli perfekt!
Nu börjar det roliga...dags att börja bygga rum, sätta belysning o skapa en grön mysig oas med växter o möbler.
Tur att jag har kontor/ butiksdag i dag på Slättarpsgård, så att jag hinner hitta lite behövlig inspiration.
Hoppas vi ses, butiken är fylld men massa härlig vår inspiration!
Kram Anna

Inga kommentarer: