söndag 26 mars 2017

PÅSK MED B GREEN!

God morgon, vilken söndag!
Innan jag skall ut på en härlig PW ville jag dela med mig av min bordsdekoration som jag fixade till i helgen. Har dekorerat o piffat till ett säsongsfat med påsk/vår inspirerande blommor, kvistar, fjädrar o underbara ärgade ägg från B GREEN.

Äggen är både öppna o hela, gjorda i koppar som har fått ärga till en underbar vacker finish.
Perfekta bords dekorationen då den inte är för hög så alla som sitter runt bordet kan se varandra. Gemenskapen blir mycket härligare då!

De ägg som är öppna har jag använt som små vaser, man får även till en lite ställning så att de kan stå ordentligt.
Visst blev det härligt, det fina fatet fick jag i present av Jannice , hon har köpt på härliga Gröna Rum på Råå.
Nej, nu dags att be ge sig ut med säkerstil-podden i öronen o spring i benen.
Söker ni mer vår inspiration, kom till Slättarpsgård i dag, där är vår i alla hörn!
Hoppas vi ses!
Kram Anna

Inga kommentarer: