söndag 5 mars 2017

TA VARA PÅ ÖGONBLICKET!

God morgon!
Ligger i sängen med en god kopp kaffe och inspireras av dessa härliga idéer, bilder o inspiration från Elle Decoration.
13 härliga idéer o jag tog ut de som jag gillade bäst. 13 snygga sätt att lyfta fram minnen, ögonblick o vackra foton i inredningen.
Jag har svårt att få in fotografier med ramar på ett snyggt sätt i inredningen, men dessa 13 idéerna hade jag absolut kunnat tänka mig.
Kul att man på detta sätt kan förnya/ byta ut efterhand att man tröttnar eller när personerna o upplevelserna förändras.
Till jul gjorde jag fina fotoposter på vårt kära Soldattorp, minnen med underbara Chippen o hela vår familj hos Prints With Wings, även där kan du få dem i svart o vitt vilket är så snyggt.
Sista bilden o idén är min absolute favorit, tänk att ha den väggen o njuta av på kontoret varje dag, vilken glädje!
Nu dags att göra sig i ordning, hoppas vi ses på Slättarpsgård!
Ha en underbar söndag!
Kram Anna

Inga kommentarer: