måndag 20 mars 2017

TA IN VÅREN...

...börja sudda ut gränserna!
Ny vecka med massa nya möjligheter. I dag är det andra tillfället på min studiecirkel med Studieförbundet Vuxenskolan, och i dag är det dag för VÅRINSPIRATION. Nu vill jag gärna uppmaning även er... att det är dags att ta in våren på olika enkla sätt och även sudda ut gränserna.
Nu när jag inte har en trädgård, njuter jag av att ha närheten till en balkong där jag gärna tar av en värmande kopp insvept i  mysig filt.
Ett bra tips är att ha en korg men fårskinnsfällar, filtar o kuddar nära till hands vid din terrass, balkong eller trädgård...för man vill ju inte missa solstrålarna när de är framme!



Enklaste tipset att få in våren är att byta ut lite textiler o detaljer. Ta in en ny färg eller om du gillar en enkel bas ta in mer grönska!
Bada i vårens alla underbara blommor, kvista o grönt...en inspirerande o vacker dukning gör så mycket o era gäster kommer bli så imponerade.
Tänk att få sitta vid detta bord till påsk o då kan man även lägga till vackra påsk ägg.
Så i helgen är det dags att vår städa balkongen, treassen eller täppan, även garderoben om det inte redan är gjort.
Glöm inte njuta, och ha en underbar måndag!
Kram Anna
 

 

Inga kommentarer: