lördag 18 mars 2017

BÄSTA HACKEN...


...MED FAVORITER FRÅN IKEA!
God morgon lördag!
Kolla in så läcker o kreativt, det är bara man vågar stiga ur boxen o bli mer kreativa...det finns inga gränser.
Jag har valt ut mina 3 favoriter men Sköna Hem bjuder på hela 18 fantasiska IKEA HACK.
Lampan är gjord av en skålen Angenäm, som är en vacker skål i svart o guld. Vi har även sätt många lampor gjorda av vackra korgar från Ikea.

Att spreja Vittsjö hylla med guldfärg är så snyggt och tänk så fint man kan få det med liten slant, färg, kretivitet o inspiration.
Sista bilden är ett Lack bord med nubb, läder o glasskiva som har förvandlats till ett bord som skulle kunna kosta 1000-tals kronor.
Nu även som satsbord!
Dessa IKEA HACK gör mig så imponerad o lycklig, alla skall vi ha möjlighet till ett trivsamt o vackert hem, det finns inga gränser!
Nu dags för möte med min mentor o bästa pappa.
Behöver lite av hans erfarenhet, vägledning och struktur i Anna Inreder som växer fortare än jag vill?
Ett angenämt resultat för många, men inte för en som en gång har studsat i den berömda väggen?
Ha en underbar lördag!
Stor kram Anna

 

Inga kommentarer: