fredag 10 mars 2017

INSPIRERANDE OMGIVNINGAR...

...på underbara Sudamala Resort!
God morgon fredag, hade gärna suttit på dessa yoga mattor med er o njutit av ett oförglömligt pass, omgivningar o soluppgång.
Vill ni hänga med?
Dessa magiska o så inspirerande omgivningar var jag bara tvungen att dela med mig av till er alla. Svårt att förklara, men jag hoppas att mina bilder skall ge er en lite hint.
Porlande vatten, växlighet o fiskar i alla regnbågens färger. En härlig mix av stora o små buskar/ träd mixat med exotiska växter o blommor...kan det bli annat än vackert.
Kolla in denna utedusch, vattnet kommer från bamburör o underbara olika löv som dekoration i varje stå o gångplatta.
Både i vår privata o den offentliga uteduschen vid poolen hade man lagt plattor med runda mjuk småsten i mellan. Inte en Einstein ide kanske, men så snyggt o natur troget.
Dörrar på glänt skapar alltid stor nyfikenhet...o visst vill man bara veta vad som gömmer sig bakom dessa magiska dörrar.. eller bara gå rakt in!
Innanför väntade en magisk spaavdelning o relax avdelning med olika behandlingsrum o bad...
Ljuvlig musik, magnifika omgivningar, energigivande drink o ett härligt mottagen möttes man av varje gång, Jag hann med både pedikyr- manikyr, massage o cucumber rap.
Vår utsikt från vår Sunset suite slog nog allt o ljudet från vågorna som gjorde att vi somnade sött varje natt. Att de sedan hade klippt trädet som ett hjärta gjorde inte saken sämre?
Tacksamheten att få vara tillsamman o glömma tid o rum för några dagar är verkligen så energi givande, kan rekommendera detta magiska ställe till alla.
Hoppas detta kunde ge lite härlig vår o trädgårds inspiration, själv kommer jag använda mycket från denna inspiration i mina spännande trädgårds projekt under vår o sommar.
Njut av din fredag o helg, i kväll blir det lite tant snusk med härliga tjejer!
Har ni sett den?
Stor kram Anna










Inga kommentarer: